На заняттях педагогічної практики вчителі фізики відкривали новий для себе засіб візуалізації інформації - ментальні карти. Ось одна з робіт, виконана Борисенком В.Л. (Для перегляду краще перейти на браузери GoogleChrome або Opera).З деякими іншими результатами можна ознайомитися за посиланням.
На заняттях тематичного спецкурсу вчителі фізики та астрономії активно опрацьовували техніку створення інтелект-карт (ментальних карт). При цьому їм вдалося не лише ознайомитися з відомим ресурсом Bubbl.us, але й опанувати основи роботи з Popplet.com.
Оформлення блогу (сайту) має важливе значення для його сприйняття відвідувачами. Тому добре, коли Ваш ресурс буде насичений ( але не переобтяжений!) певною кількістю фото або відеоматеріалів. При цьому слід мати на увазі, що потрібно дотримуватися авторських прав на розміщення ілюстративних або інших за типом матеріалів з інших ресурсів. Ось, наприклад, відомий ресурс для вільного завантаження фотографій та графіки https://pixabay.com
Корисно знати про сайти, де можна, наприклад, завантажити відео для вільного користування. Ось лише деякі з
... Читати далі »
Під час занять тематичного спецкурсу з проблем застосування ІКТ учителі фізики та астрономії працювали з ресурсом LearningApps.Подивіться, що з цього вийшло! Погодьтеся, це дуже цікаво!
До того ж, автори цих інтерактивних вправ можуть їх редагувати, і тоді ми побачимо на нашому сайті змінені вправи!
За допомогою ресурсу LearningApps.org, який ми дуже любимо, можна створити нескладне голосування (опитування) з вибором однієї відповіді. Ознайомтеся з цією можливістю, відповіши на поставлені запитання.
На практичних заняттях із застосування ІКТ у навчальній діяльності учителі фізики знайомилися з ідеєю ментальних карт та створювали їх. Деякі результати такої роботи можна переглянути за посиланням.
Створюємо "Садочок слів", відповідаючи на запитання! Вам потрібно просто ввести вашу відповідь в рядок з написом "Type your answer here..".Це може бути одне чи декілька слів (не більше 40 знаків). Якщо Ви підтримуєте висловлене вже кимось слово, наберіть його та клацніть на кнопку "Submit". Подивіться, що змінилося, підвевши курсор до цього слова. Як Ви вважаєте, де в навчальному процесі можна використати можливості такого ресурсу?
Ознайомтеся з цікавим посібником" Інтернет-сервіси в освітньому просторі", підготовленим нашими кіровоградськими колегами. Упевнені, ви знайдете багато цікавого для себе! (Посібник можна завантажити)
Під час курсових занять учителі інформатики та математики працювали у середовищі "Динамічна геометрія", що дозволяє розв'язати та наочно представити різноманітні задачі. Робота у цьому інтерактивному середовищі - корисний елемент навчання матиматики. Нижче подано дві задачі та відповідні побудови до них. Зауважимо, що ці результати тут подані у вигляді статичних малюнків, хоча у самому середовищі вони інтерактивні (їх можна переміщувати, змінювати, перетворювати тощо).