Субота
14.06.2025, 04:24
ІКТ - учителю
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Каталог статей Реєстрація Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [0]
Комп'ютерне тестування [3]
Матеріали щодо можливостей застосування комп'ютерного тестування у навчальному процесі
Інтерактивна дошка [1]
Комп'ютерні презентації [12]

Корисні посилання

Харківська академія неперервної освіти

Кафедра МПМО

Сайт Жижченко І.Я.

Сайт учителя хімії

Сайт Мухортової П.А.

Сайт учителя хімії та біології Ярослава О.А.

Навчальний сайт з математики

Екоманія:екологічні проекти Чугуївського НВК№6

Блог учителів фізики Слобожанської гімназії№2

Сайт учителя фізики, астрономії, економіки Гриненко С.В.

Блог учителя математики Жадан Л.

Блог методичного об'єднання вчителів фізики Шевченківського району м.Харкова.

Сайт учителя физики Петраковой М.А.

Блог учителя математики Глущенко Т.

Блог учителя фізики Патлай Т.В.

Поділитися

Форма входу

Пошук

Головна » Статті » Комп'ютерне тестування

Деякі принципи створення тесту

Тестування (testing) – це метод вимірювання певних властивостей особи за допомогою тесту.

Тест (test) – це система тестових завдань (item), які підібрані за певними правилами для вимірювання  пе                             певної властивості.

Форми тестових завдань:

  •                   закритої форми;
  •                   відкритої форми;
  •                   фасетні тестові завдання.
          Тестові завдання закритої форми бувають:
  •        з вибором однієї правильної відповіді;
  •        з вибором декількох правильних відповідей;        
  •        з вибором альтернативної відповіді;
  •        на встановлення правильної відповідності;
  •        на встановлення правильної послідовності.


Тестові завдання відкритої форми :

  •        на доповнення твердження;
  •        із записом короткої відповіді (число, вираз, слово);
  •        із повним поясненням, розгорнута відповідь (логічно-послідовні міркування учнів з опорою на       теоретичні положення).

Фасетні тестові завдання передбачають варіативність змісту, коли завдання і відповіді різні, а зміст відповідає одній і тій же одиниці навчального матеріалу.

Основні етапи створення тесту:

  1. формування мети оцінювання;
  2. визначення обєктів оцінювання;
  3. побудова структури змісту і формування матриці тесту;
  4. вибір форматів тестових завдань;
  5. формування бази даних тестових завдань із специфікацією;
  6. формування тесту на основі матриці;
  7. проведення тестування;
  8. обробка та аналіз результатів тестування.

При створенні тестових завдань необхідно дотримуватися наступних принципів:

  1. За допомогою кожного тестового завдання мають оцінюватися  досягнення важливої та суттєвої освітньої цілі.
  2. Кожне тестове завдання допомагає перевіряти відповідний рівень засвоєння знань.
  3. Умова завдання повинна бути сформульована чітко і за можливістю позитивно.
  4.  Інформація, що міститься в одному тестовому завданні, не повинна давати відповідь на інше тестове завдання.
  5. Не рекомендується використовувати ні як правильну відповідь, ні як неправильну відповідь фрази: "все з вищевказаного” або "нічого з   вищевказаного”.
  6. Варіанти відповідей повинні бути гомогенними, тобто однаковими за довжиною
  7. Всі дистрактори ( неправильні відповіді) повинні бути вірогідними.
  8. Необхідно уникати підказок, таких як:

  •      повтор у правильній відповіді слів з умови;
  •      найдовша або найбільш детальна правильна відповідь;
  •     дистрактори, які виключають один одного

Підготовлено О.В. Харченко
Категорія: Комп'ютерне тестування | Додав: svk (22.03.2012)
Переглядів: 4163 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Calc

Архів записів

Хмара тегів
ІКТ Web 2.0 блог освіта сайт Презентації PowerPoint2007 інтелект-карти mind map оголошення тест easyQuizzy Наука физика Практична робота GeoGebra bubbl ЗНО LearningApps Coggle курси? Bubbl online-навчання анкети Курси навчальні проекти Учительські блоги тести Google анкеты математика Спецкурс Педпрактика ментальні карти Динамическая геометрия хмара тегів голосування popplet Фізика основна школа текстові задачі Параметри Google-презентації підручник Kahoot Desmos механіка задачі GoogleDrive Моделі мкт термодинаміка Quest квест критичне мислення медіаграмотність похила площина BYOD Padlet інновації навчання освітні тренди QR code астрономія хмари тегів мобільні додатки astronomy wordart дистанційне навчання підвищення кваліфікації спецкурси

Погода

Наша кнопка:





Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Твитнуть
Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz